NuFFnanG

Pages

Sunday, January 8, 2012

Pertandingan Taekwon-Do ITF Malaysia 2011

Assalammualaikum wbt dan Salam 1Malaysia..
hari ni aku update blog pasal pertandingan Taekwon-do masa 17-18 disember yang lalu..walaupun agak lewat nak post tpi sekurang-kurangnya dapat gak lh aku update blog kn..hehe

Pertandinga Taekwon-Do 2011 telah berlangsung di stadium titiwangsa pada disember yang lalu..aku dan geng2 budak upsi dan geng2 kelab Sir Ghani seramai 32 orang..antara acara yang kitaorng ambik dalam pertndingan ini ialah acara pattern dan sparring sama ada individu dan berkumpulan..

      apapn..dibwah ni adalah sedkit sebnyak gambar masa pertndingan tu...gmbr ni pn mbik dri kawan..maklum lh nk tngkp gmbr guna hp takleh hp tersangatlah canggih..fhm2 je lh..hehe
apapn...sila lh tgk dan jgn jeles...haha


dlm gmbr ni adalah antara aku dan SIr Ghani sdg discuss pasal acara2 yg dipertndingkan..Sir Ghani juga bgi nasihat agar peka trhadap sbrg pengumuman memandangkan aku sbgai Team Manager..hehe
alhamdulillah, semua berjalan lncar dan trima kasih kepada senior2 yang membantu aku..smoga kalian berjaya dalam bdang masing2..hehe


dalam gmbr nie pula adalah gmbr aku dan senior Kong dan Senior Tay Kok..kedua2 senior ini adalah sem 8 dan tidak lama lgi akan meninggalkan legasi ITF di UPSI..aku berharap akan berjumpa dgn kalian pada masa akan datng..
aku juga brhrap smoga kalian mndpat kejayaan dan menjadi cikgu seperti yg dihajati ketika masuk upsi dulu..
apapn thanks untuk segalanya..TAEKWON!!




 gambar ni di ambik sblom kitaorang balik g UPSI..pada masa ni juga pertndingan tk hbis lagi..kalo tk silap acara sparring untuk black belt kategori open..

kitaorang trkpksa balik awal memandangkn esok (isnin) adalah masa untuk belajar (kuliah)..so trpksa lh  lgipn acara kitaorang dh hbis smua..hehe

alhamdulillah hampir kesemua peserta UPSI dan kelab membawa pingat masing2..nmun ada bbrapa peserta tidak bernasib baik untk membwa pingat balik.next time cuba yang terbaik lagi..
PRACTICE MAKES PERFECT...hehe


hehe..
gmbr ni pula adalah kesemua pingat yang aku dapat msa pertndingan tu..aku mndpaat emas dalm acara sparring individu..alhamdulillah nasib baik untuk 1st time..hehe..3 pingat lgi pingat gangsa..

 next prtndingan pda bln 6 2012..kalo takda halangan dan aral melintang insyaAllah aku akan join prtndingan tue..dan membawa pingat emas yg lebih bnyk..insyaAllah..hehe



ni gmbr aku..gmbr sorang2 jak..mau simpan kenangan konok bah...hehe

apapn..siapa2 yang berminat psal Taekwon-Do ni harap anda smua maju kehadpan..
practice makes perfect..







tu jak lh  yg aku nak tulis pasal post ku ni..nti smbg lagi di lain hari...hehe
SALAM

No comments:

Post a Comment