NuFFnanG

Pages

Wednesday, June 13, 2012

BuaT duiT OnLINE..

Assalammualaikum wbt dan Selamat Sejahtera..

buat duit online? mesti korang pernah search dalam google kan..jangan tipu lah..hehe
aku pun banyak kali gak search benda ni..mana lah tau dengan online je boleh dapat duit kan..(nak duit g cari keje)..^ ^


tapi memang betul pun..
dengan online jek boleh dapat duit walaupun dalam jumlah tidak banyak..
hakikatnya buat duit secara online tanpa modal memang wujud..!!
antaranya ialah dengan join

 

kedua-dua benda ni memberikan duit dengan syarat kita perlu share kan kempen yang mereka anjurkan atau rekomenkan..

ahli akan dibayar melalui jumlah bilangan klik yang diperoleh..amaran jangan lakukan penipuan a.k.a klik sendiri..kalau kantoi habis lah..mereka banned akaun anda..so buat dengan betul ye..hehe

aku pun baru join benda ni..pendapat aku?? setakat ni dalam percubaan lagi insya allah saya akan berikan pendapat kedua-dua benda ini selepas tamat tempoh percubaan..hehe

bah..tu jak lah..jangan lupa join tau..hehe

wassalam.

lastly, kalo korang nak bagi duit kat aku..
KLIK SINI
 dan
KLIK SINI

No comments:

Post a Comment