NuFFnanG

Pages

Monday, January 16, 2012

Blackbelt First Dan...Aku

Assalammualaikum wbt dan Selamat Sejahtera..

post aku kali ini berkenaan dengan taekwon-do..aku mau capai blackbelt sebelum keluar daripada U..dapat first Dan pn jadi lh..hehe

smlm ada grading untuk blackbelt di pekan tanjung malim..aku pn pegi gak tengok ngan kwn2..walaupun berjalan kaki dari kampus ke pekan tapi ia tidak mematahkan semangat kami...cehhh..hehe
agak2nya bila lah aku boleh dpat blackbelt nti ya?? aku harap sbelum keluar atau tamat belajar nti aku sdh blackbelt..harap boleh tercapai impian ku ni.. :)

Uniform ITF


agak2, smart kah aku pakai uniform ni ah??smart lh juga kn..hehe..puji diri sndiri..hehe

smlm tgk dorang mbik test, smngat aku oOh smpi berdiri bulu roma..mlampau kali smangat ku..haha

tapi apa boleh buat lh blom smpi turn dan ndak layak lagi aku..tggu 1 tahun lagi rsanya baru aku mbik test blackbelt..lama lagi..ndak sabar sudah nie..hehe

gaya sapa ni??hehe
smlm ada tnya jugak senior, brapa kena bayar untuk mbik test blackbelt..punya lh terkejut aku..senior tu ckp kalo mau mbik test blackbelt kena bayar 4ratus lebih owh...adehhh...pokai trus kalo bgini..hehe

jadi kalo aku mau mbik blackbelt sem depan nti, kena kumpul duit lh dari skrg..tabung2 kh..hehe
ok juga kn kalo tabung2 nie..kalo tabung rm2 sehari boleh dapat rm60 ntuk sbulan...rm60 sebulan darab dengan 1 tahun??berapa ya??hehe..

Rm60 X 12 bulan = Rm720...

wahh..rm720 bnyk jgak tu..

jadi..main point nya disini..kena menabung selama stahun..rm2 stiap hari..bru leh mbik test..

Yessss....smangat sdh aku nie..hehe

Bah, smpi sini jak lh..ptg nti ada exam..hrp dpt jawab(ndak study lagi)..hehe

"practice makes perfect"

salam

No comments:

Post a Comment